miercuri, 13 aprilie 2016

Gel Feret



Gel, nu cremă, pentru mîini.
Mărturisesc că inițial am fost atrasă de aspectul retro al ambalajului. Reacționez și eu la fel ca toată lumea, cumpăr mai întîi cu ochii. Acest Feret Parfumeur se pricepe să-și vînda marfa. Inca din 1878 dacă e să ne luăm după ce scrie pe tubul galben. Păi da, produsul este franțuzesc și știm noi, de mai multe generații (mama, bunica, etc etc) că ce vine din Franța e bun, e sofisticat, e de calitate.  In cazul gelului hidratant pentru mîini Feret chiar este bun. Are în compoziție miere organică  și îl aduce în România www.longeviv.ro. Tubul  are mărimea potrivită ca să-l port peste tot cu mine fără să adauge multă greutate în geanta care conține tot ce am/aș putea avea nevoie. Il și depistez repede după galbenul  ambalajului.
 Il folosesc de ceva timp și sînt foarte mulțumită pentru că intră repede în piele. Cum mi-am neglijat mîinile, acum au nevoie des de hidratare și la alte produse trebuia să aștept, să masez, pînă cînd crema intra în piele. De multe ori mă grăbesc și adesea pătam hîrtiile pe care le atingeam, sau mîinile îmi rămîneau lipicioase. Acum, cu acest gel hidratant de la Feret nu mai am problema asta. V-aș sugera să-l încercați, mai ales că acum are și o reducere de care e bine să profitați.

Niciun comentariu: